#vásárlói szokások



Már megint kiderült, hogy ön pesszimista
 

Már megint kiderült, hogy ön pesszimista

A magyar vásárlók a pesszimistábbak közé tartoznak a saját jelenüket és jövőjüket illetően: miközben az európaiak közérzete tíz év óta a legjobb, a magyarok országuk helyzetét és egyéni kilátásaikat is borúsabban ítélik meg ­– derül ki a Cetelem 2017-es Körképének adataiból.

hvg.hu hvg.hu

GfK: a vásárlók egyre tudatosabban keresik az akciókat
 

GfK: a vásárlók egyre tudatosabban keresik az akciókat

A magyar háztartások a válság hatására egyre inkább figyelnek az akciókra és a promóciókra vásárlásaik során, a legtudatosabban az alapvető élelmiszereket keresik az üzletek polcain – olvasható a GfK Hungária „Shopping Monitor” című legfrissebb tanulmányában.

hvg.hu hvg.hu

Hol költik a pénzüket a budapestiek, és hol nem?
 

Hol költik a pénzüket a budapestiek, és hol nem?

Kis mértékben, de javult Budapest legfontosabb bevásárlóutcáinak kihasználtsága, az elmúlt félévhez képest több mint fél százalékkal csökkent az üresen álló üzletek aránya ezeken a területeken – közölte az Ecorys Magyarország Kft.

hvg.hu hvg.hu