Gfk: Terjed a környezettudatos vásárlás
Globálisan a Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.
Globálisan a Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.
Olyan bevásárlókocsit tervezett az Amazon, amely látja, mi kerül a kosárba, így a vásárlás végén a fizetés sokkal gyorsabban végezhető.
A magyar vásárlók a pesszimistábbak közé tartoznak a saját jelenüket és jövőjüket illetően: miközben az európaiak közérzete tíz év óta a legjobb, a magyarok országuk helyzetét és egyéni kilátásaikat is borúsabban ítélik meg – derül ki a Cetelem 2017-es Körképének adataiból.
A magyar háztartások a válság hatására egyre inkább figyelnek az akciókra és a promóciókra vásárlásaik során, a legtudatosabban az alapvető élelmiszereket keresik az üzletek polcain – olvasható a GfK Hungária „Shopping Monitor” című legfrissebb tanulmányában.
Kis mértékben, de javult Budapest legfontosabb bevásárlóutcáinak kihasználtsága, az elmúlt félévhez képest több mint fél százalékkal csökkent az üresen álló üzletek aránya ezeken a területeken – közölte az Ecorys Magyarország Kft.